rackarunge

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Emmelie Larsson - 17 oktober 2013 21:06

Idag traskade Olga som vanligt. Oftast är det tisdagar och torsdagar men ibland blir det inte två gånger i veckan som de skulle behövas. Denna vecka fick vi i alla fall in två gånger som passar för oss och för Frida :).

Olga kändes väldigt fräsch idag vilket är jättekul att höra. Knatade på i 30min med en liten kort paus på inte ens en minut tror jag. Så himla duktig. Hon traskar på, full fokus på matte och hon bara går och går och går, likt en duracellkanin! ^^

Är så tacksam för hjälpen vi får från Frida på Dogland. Alltid trevligt att komma dit och snacka medan Olga rehabar. Tack Frida för all din hjälp!

Efter trasken så brukar hon ligga på vibbplattan, ja Olga alltså, inte Frida!
Idag somnade Olga nästan i slutet. Duktiga tösen min. <333

Vi har även gått en promenad i skogen i varierad terräng som är bra för kroppen :). Sen bara tagit det lugnt hemma. Min lilla gosa!

Just keep swimming! :)

Ollan efter dagens trask och vibb! Min sötaste unge!

Sjukt trött tjej

Presentation


En blogg om rottweilerbruden Olga född 120820 samt vår nya pojke Hyzz, en Australian Kelpie född 140614.

Följ vår vardag och våra äventyr i text och bilder :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards