rackarunge

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emmelie Larsson - 2 oktober 2013 23:09

Idag har jag varit ledig och det var så skönt med sovmorgon med min fina pojk och de två rottweiler tjejerna som sover med oss! <3 Olga sover alltid i sängen mer eller mindre hela natten och Trolla har tagit beslag på Olgas bia hihi.

Vi sov som sagt ut, käkade frukost, gick i skogen med hundarna och sen for vi till gymmet för biceps, triceps och axlar. Efter ett skönt pass vart det stor handling på ICA Maxi. Hem äta tårta till lunch (kvar från firandet igår) och sen dusch.

Efter duschen drog Mika iväg för att hjälpa en kompis och jag tog tjejerna och åkte till stranden. Fotade dem på berget på den lilla ön från stranden. Gick runt på elljusspåret och tjejerna fick söka godis i träd.

Satte in Olga i bilen bredvid stranden och sen fick Trolla springa runt på stranden medan jag fotade. Två trötta och nöjda tjejer sov i soffan när vi kom hem.

Sen dess har jag suttit vid datorn med bilder, har masserat Trolla för utbildningssyfte, ätit middag och pluggat på anteckningar och kompendium. Är helt slut i skallen och nu blir det att dra sig mot bingen.

Två glada rottweiler på några bilder! Ack vad jag älskar rottweilers! <3

Nya träningsleggings från sambon! <3

Mobil bild på tjejerna

Leta godis

Två trötta tjejer

Trött Olga

Bild på Olga från kameran

Olga från kameran

Moster Trolla från kameran

Haha, blåser lite...

Nu säger vi god natt!

Presentation


En blogg om rottweilerbruden Olga född 120820 samt vår nya pojke Hyzz, en Australian Kelpie född 140614.

Följ vår vardag och våra äventyr i text och bilder :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards