rackarunge

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Emmelie Larsson - 12 december 2013 19:41

Ikväll var det planerat med ny patrullträning men jag mår sjukt illa och är helt svag i kroppen sen ett par timmar tillbaka så blev ingen träning för min del. Så jäkla ledsamt att må dåligt just ikväll! :(

Så, då försöker jag ett litet inlägg iaf.

I tisdags hade jag jätteont i huvudet och halsen kändes jätteskum så var hemma den dagen. Onsdag kändes det bättre efter en hel dag med vila. Så hjälpte Mika lite på morgonen med släp mm till lägenheten som han renoverar och ska sälja.

Sen tog jag och Olga en promenad, innan promenaden la jag ett spår på 175m med två apporter och ett slut. Olga var så duktig. apporterna var i olika material, metall, fleece och en kampleksak från rusta i typ tamp/snöre grej. Olika material och storlek. Neeeemas probleemas sa Olga!

Spåret tog vi alltså efter promenaden. Men under promenaden gjorde jag även 3st miniruta 1, med ett föremål i varje, olika saker och storlek. Gick jättebra :).

Idag har vi varit på Dogland för Olgas rehab. Trask och vibbplattan. Kameran följde med idag också. Och på vägen hem stannade vi och oftare lite också. Efter det, illamående. Trodde ja va hungrig men de har inte gått över :(.

Bläääh!

Spår

Hitta sig själv i hissen

Vibbplattan

Trasken

Surikaten hade en jäkla balans! Stod sådär ett bra tag haha

Fota på ängen med stora kameran men detta med mobilen ;)

Kamera bild ;)

Träffade söta Hardy

Tjejen helt slut. Bredvid sin illamående matte.

Utsikt från altanen

Presentation


En blogg om rottweilerbruden Olga född 120820 samt vår nya pojke Hyzz, en Australian Kelpie född 140614.

Följ vår vardag och våra äventyr i text och bilder :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards