rackarunge

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Emmelie Larsson - 22 juni 2014 19:49

Jag och min sambo firade 2år tillsammans i onsdags, den 18/6. Men eftersom vi båda jobbade så firade vi endast med en glass i hamnen ;).

Däremot visste jag att Mika planerat något för helgen, vi skulle flyga iväg men vart visste jag inte. Inte förrän vi var på Arlanda i lördags morse fick jag veta att vi skulle till London! :D

Gick upp 3.30 i lördags morse och for till Arlanda. Flygresan gick snabbt och enkelt. Väl framme i London tog vi en taxi till hotellet och lämnade våra väskor i receptionen eftersom rummen inte var klara.

Vi gick runt och åkte till Piccadilly Circus och shoppade lite. Så himla mysigt. Efter ett par timmar åkte vi tillbaka till hotellet och fick vårt rum. Väldigt mysigt rum med badkar som invigdes ;).

Vi chillade på rummet ett par timmar med bad, prat och godis time ;). Men senare på kvällen hade vi bokat bord på en utav Jamie Olivers restauranger, Barbecoa. Väldigt fint och gott, rätt dyrt dock.
En mysig kvällspromenad efter maten och sen tillbaka till hotellet. Kollade lite på tvn och sen somnade båda två väldigt fort.

Idag gick vi upp vid nio tiden och sen gick vi till London Eye, men det var väldigt väldigt lång kö så vi struntade faktiskt i att åka, istället gick vi vidare emot Big Ben och sen runt lite överallt tills vi kom till en resturang för lite brunch! Därefter knallade vi vidare och bara gick runt över två timmar innan vi kom allt för långt bort haha. Tog en taxi tilllbaka till hotellet ungefär och tog en paus på starbucks. Sen suttit i gräset och bara pratat och haft mysigt!

Nu är vi på flygplatsen och väntar på hemresan. En kort visit vart det men så underbart på alla sätt och vis ändå. Vi har skrattat massor och haft tid för varandra utan annat runt om.

Bästa 2års presenten ifrån min Mika. Hade vart lika glad för vad som helst men är otroligt glad för denna resa med dig.

Saknar min lilla Olga i alla fall, hon har sovit hos Rebecca sen fredagskväll. Snart ses vi igen hihi.

Nyligen fått veta vart vi skulle! Frukost på Arlanda

Första drickan i London, Cola såklart! ;)

Piccadilly Circus

Hotellet

Nya jeans!

Kärlek

Soulmates! <3

<333

London Eye åt höger

London Eye

[Bild]

En helt fantastisk resa från min älskling, tack! <3

Presentation


En blogg om rottweilerbruden Olga född 120820 samt vår nya pojke Hyzz, en Australian Kelpie född 140614.

Följ vår vardag och våra äventyr i text och bilder :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards