rackarunge

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Emmelie Larsson - 12 mars 2015 10:50

I tisdags hade jag och Hyzz kurstillfälle 6 tror jag. Jag mådde inte alls bra redan innan men vill inte missa träningen! Så åkte dit i alla fall. På vägen till kursen vart det värre hela tiden. Hade riktigt ont i magen. Typ magknip, kramper nästan.

Vi vart rätt tidiga till kursen så gick en sväng med Hyzz och varje steg jag tog kändes i magen. Gjorde så äckligt ont. Började må illa av smärtan. Kursen började 19.00 och jag valde att lämna kursen 19.45 Hyzz fick testa två skick till rutan, sen åkte vi. Kunde inte ens leka med honom som belöning. Missade alltså 45min till av kurstillfället. Riktigt tråkigt! Så besviken att jag inte kunde vara kvar.

Bilfärden hemåt hade jag tårar i ögonen. Varje andetag kändes, så fort magen rörde sig. Hosta gjorde ont. Vänster sida av magen va typ kramper i, smärta som gick ut i vänster skulderblad och lite i vänster axel.

Kom hem och låg i soffan i två timmar. Kändes bättre - tills jag reste mig. De kändes som hela magen föll ihop inombords. Kunde inte stå rakt och kunde inte va böjd. Blev raka vägen till säng och sova.

Smärtan försvann under natten. Igår kändes det fortfarande konstigt men ingen värk. Har googlar massa saker såklart men känns inte som saker stämmer in. Nu mår jag bra. Men händer det igen så ringer jag vårdcentralen eller handens närakut.

Så tisdagen vart ett helvete typ :-/.

Presentation


En blogg om rottweilerbruden Olga född 120820 samt vår nya pojke Hyzz, en Australian Kelpie född 140614.

Följ vår vardag och våra äventyr i text och bilder :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards